2012年5月17日 星期四

日常 02

做人就係咁
冇時間打blog就想打blog
有時間打blog就走去上網
A>B>C
即係從來都只係想上網
咁學咩人打blog?

※※※

最近 Diablo III 出左
盛事
根本就係所有打機愛好者既盛事
但自從多左「毒男」呢個term
忽然變成毒男盛事
錯晒
而最錯既就係
我部電腦玩唔到
就算玩到
都冇時間去玩
咁有咩結論?冇,其實成件事都唔關我事

※※※

會唔會羡慕?
唔會,只要唔會我個個fd都打緊而我冇得打
但就算個個fd都打緊
其實都冇咩好羡慕
因為我可以用一種上位者既眼光去鄙視佢地
「打機冇前途」
然後到我有得打果陣,就收番呢句野
搞掂

※※※

沒有留言: